Tikslas:
įtvirtinti ir praplėsti teorines žinias praktinėje veikloje, būtinas dirbant tarptautinių ryšių ir rinkodaros skyriuje realiose firmose.
Sužinoti ir pritaikyti pagrindinius rinkodaros principus, padedančius pasiekti žmogaus ir organizacijos tikslus.
Uždaviniai
- Gebėti taikyti LR įstatymus ir poįstatyminius aktus, reglamentuojančius tarptautinių ryšių ir rinkodaros skyriaus veiklą.
- Gebėti suvokti tarptautinių ryšių svarbą.
- Gebėti įsisąmoninti rinkodaros esmę ir svarbą.
- Mokėti organizuoti ir atlikti įvairius rinkos tyrimus.
- Mokėti analizuoti įmonės asortimentą ir dalyvauti formuojant asortimento politiką.
- Mokėti nustatyti prekių ir paslaugų kainas, nuolaidų sistemą, mokėjimo ir pristatymo terminus.
- Žinoti reklamos, agitacijos reikalavimusir juos racionaliai naudoti.
- Mokėti naudotis reklamos galimybėmis.
- Gebėti reklamuoti savo firmą – ruošti katalogus ir įvairius reklaminius pasiūlymus.
- Sugebėti naudoti užsienio kalbą.
- Gebėti užmegzti ryšius.
- Gebėti bendrauti ir bendradarbiauti.
- Mokėti atnaujinti įmonės verslo planą.
- Gebėti pristatyti savo firmą.
- Mokėti pasiruošti mugėms ir jose dalyvauti.
- Mokėti parduoti prekę, suprasti ir įvertinti klientų poreikius.
Tarptautinių ryšių ir rinkodaros skyriaus funkcijos:
- Darbas kompiuterinėmis programomis.
- Įmonės rinkos tyrimų organizavimas.
- Vartotojų nuomonės formavimas.
- Katalogų, reklaminės medžiagos ruošimas.
- Naujų bendradarbiavimo ryšių paieška.
- Verslo plano koregavimas.
- Pasiruošimas dalyvauti mugėse.
- Internetinio puslapio atnaujinimas.
- Firmos ir jos veikos pristatymas.
- Verslo laiškai.
- Archyvų tvarkymas.