Tarptautinių ryšių ir rinkodaros skyrius

Tikslas:

įtvirtinti ir praplėsti teorines žinias praktinėje veikloje, būtinas dirbant tarptautinių ryšių ir rinkodaros skyriuje realiose firmose.

Sužinoti ir pritaikyti pagrindinius rinkodaros principus, padedančius pasiekti žmogaus ir organizacijos tikslus.

Uždaviniai

  • Gebėti taikyti LR įstatymus ir poįstatyminius aktus, reglamentuojančius tarptautinių ryšių ir rinkodaros skyriaus veiklą.
  • Gebėti suvokti tarptautinių ryšių svarbą.
  • Gebėti įsisąmoninti rinkodaros esmę ir svarbą.
  • Mokėti organizuoti ir atlikti įvairius rinkos tyrimus.
  • Mokėti analizuoti įmonės asortimentą ir dalyvauti formuojant asortimento politiką.
  • Mokėti nustatyti prekių ir paslaugų kainas, nuolaidų sistemą, mokėjimo ir pristatymo terminus.
  • Žinoti reklamos, agitacijos reikalavimusir juos racionaliai naudoti.
  • Mokėti naudotis reklamos galimybėmis.
  • Gebėti reklamuoti savo firmą – ruošti katalogus ir įvairius reklaminius pasiūlymus.
  • Sugebėti naudoti užsienio kalbą.
  • Gebėti užmegzti ryšius.
  • Gebėti bendrauti ir bendradarbiauti.
  • Mokėti atnaujinti įmonės verslo planą.
  • Gebėti pristatyti savo firmą.
  • Mokėti pasiruošti mugėms ir jose dalyvauti.
  • Mokėti parduoti prekę, suprasti ir įvertinti klientų poreikius.

Tarptautinių ryšių ir rinkodaros skyriaus funkcijos:

  • Darbas kompiuterinėmis programomis.
  • Įmonės rinkos tyrimų organizavimas.
  • Vartotojų nuomonės formavimas.
  • Katalogų, reklaminės medžiagos ruošimas.
  • Naujų bendradarbiavimo ryšių paieška.
  • Verslo plano koregavimas.
  • Pasiruošimas dalyvauti mugėse.
  • Internetinio puslapio atnaujinimas.
  • Firmos ir jos veikos pristatymas.
  • Verslo laiškai.
  • Archyvų tvarkymas.